9 клас хімія

Завдання для 9В класу за 26 січня. Переглянути матеріал та написати конспект


Для тих, хтол навчається на дистанційній формі навчання. Виконати контрольну роботу та надіслати на пошту



Варіант І

1. Установіть відповідність.

1). CuSO4  + 2NaOH → Cu(OH)2  +Na2 SO4            

2). 2Ca  + O 2 → 2CaO

3). 2KClO3 → 2KCl  +3O2                                                   

4). CuSO4  + Fe → FeSO4  +Cu                  

А. Розклад  Б. Сполучення

 В. Заміщення Г. Обмін

2. Укажіть рівняння ендотермічних реакцій:

а) CH4 + 2O2 → CO2 + H2O; ∆H = −891 кДж

б) CaCO3 → CaO + CO2; ∆H = +178 кДж

в) MnO2 + 2C → Mn + 2CO; ∆H = +293 кДж

г) S  + Fe → FeS;  ∆H = −95,3 кДж

3. Визначити ступені окиснення. Виберіть сполуку, в якій Нітроген проявляє лише окисні властивості:

а) NH3      б) HNO3;

в) HNO2     г) NO2.

4. Речовина, що приєднує електрони в окисно-відновній реакції, називається:

а) відновником; б) ізотопом;

в) окисником; г) приймачем.

5. Теплота, що виділяється або поглинається в процесі хімічної реакції, називається…

6. Дано систему:

H2 + Cl2 ↔ 2HCl

Збільшення концентрації водню в системі: а) змістить рівновагу вліво; б) змістить рівновагу вправо; в) не вплине на зсув рівноваги.

7. Розставте коефіцієнти в рівнянні реакції методом електронного балансу, укажіть окисник і відновник:

Ca + HNO3 → Ca(NO3)2 + N2 + H2O

8. Обчисліть масу осаду, що в результаті дії сульфатної кислоти на розчин барій нітрату масою 350 г з масовою часткою солі 10 %.

 

9.  На основі термохімічного рівняння

розрахувати кількість теплоти, що виділяється при гашенні 3 г вапна.



 

 

 Завдання для 9-х класів за 14-16 лютого. Опрацювати параграф 19. Вивчити гомологічний ряд алканів (таблиця на сторінці 118)



ВСІМ ДИСТАНЦІЙНИКАМ! ДО 15 КВІТНЯ ВИКОНАТИ ТЕМАТИЧНИЙ ТЕСТ!

https://vseosvita.ua/test/start/prl179  

Опрацьовуємо матеріал.





9 травня.
 9В клас  опрацьовує матеріал і готує повідомлення на тему : Значення природних і синтетичних органічних сполук" і висилає на пошту

9А клас Опрацьовує матеріал і пише конспект на тему " Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків"


Конспект не висилати

10 травня 9А клас  опрацьовує матеріал і готує повідомлення на тему : Значення природних і синтетичних органічних сполук" і висилає на пошту

16 -18 травня всі! виконують вдома (на тарілочці) практичну роботу і фото з описом надсилаємо на пошту!
Готуємось до тематичної роботи

18 -22 травня ВСІ! учні виконують тематичний тест.

https://vseosvita.ua/test/start/nhc227   




Немає коментарів:

Дописати коментар